Paylaşımlar için hepinize çok teşekkürler. Resim koymayı bazen beceriyorum ama ara verince unutuyorum. Videoyu koyduğun çok iyi olmuş Özgür biraderim. Teknenin, ana yelken altında bumbayı sancak iskele ayarladığımız kızak görünüyor gibi. Burak ayar imkanı yok dediğin bu kızak mı pek anlayamadım. Zaten aklımda da pek kalmadı.
Benim çok farklı teknelerde deneyimim yok. Almış olduğum eğitim ve çalışma hayatımda atölyede çalışmış olmamın bana kazandırdıkları ile sorunlara yaklaşırım. Çok iyi izlerim ve çok şükür kafama da güvenirim.
Teknede çıkan sorunlara yaklaşımım da tamamen bu şekilde oldu.
Tekne gerçekten 10 numara bir tekne idi. Tekne o havadan aslanlar gibi, alınan yanlış kararlara rağmen, bizi
sağ salim Bodrum'a ulaştırdı. Akif kaptanım fizik ve kondisyon üstünlüğünün bunda etkisi büyüktü.
Bunun mükafatı ise Minorka'da akşam yemeği sonrası tanıştığımız güzel İspanyol kızın tekneye kadar elini hiç bırakmamış olmama rağmen tekneye bindiğimizde Akif'in eline sarılması idi. Fırtına sonuçta geçti ama bunun etkisinin geçmesi için psikiyatristim çok uğraştı.
Heyecan yetmez dedi editörüm biraz da aşk falan olsun.
Olayların bu şekilde gelişmesi ''ters başlayan ters gider'' kuralıma uygundu.
Bir de eşim torunlara anlatacak hikayen olur deyince iş tamamlandı.
Bu kadar güzel bir teknenin teslimi ile başlayan aksaklıklar kullanma kitabı olsa(ki vardı) ve bozduğumuz her şey için sonradan bakıldı.
Daha ileride siz bunu yaparmıydınız diye soracağım bir çok sorunun da olduğuna eminim.
Tekne başında ben ve Erkan'a içeride ustalar çalışırken kısa bir tanıtım yapıldı ve teknede birazda aaa, ooo diyerek gezindik.
Kiralık tekneler Özgür çok iyi bilir. Yıllarca Martı marinada karşımdaki ve yanımdaki teknelerde izledim. Ellerinde bir föy müşteride aynı föy tekne, her bir özelliği ile, dokunarak çalıştırarak öğretiliyor. Ertesi sabah teknede çalışan müşteriden geri brifing alınıyor varsa sorular cevaplanıyor vs.
Kemal biraderim bir hafta eğitim çok güzelmiş keşke bizler de alsaydık.
Olumsuzluklarla hepimiz tekne başında toplandığımızda özellikle Akif kaptanın (kendisi çalıştığı hastahaneden 20 gün kadar bir izin almıştı) zaman problemi vardı. Donatanın ve misafirlerinin de zaman problemi vardı ama transfere engel değildi. Zaten yolda ayrılacaklardı bildiğim ve anladığım kadarı ile ve Minorka'da ayrıldılar. Aslında ben de kızımın ısrarı ile İber hava yollarından ayarlama yapmıştım.Erkan biraderim beraber çıktık biz bu yollara şarkısı ile karar değiştirmemi sağladı. Ben de yeri çok farklı idi büyük tekne tecrübesi olmayan abisine güvenerek bir zamanlar Martı marinada yatan KLE adlı teknesinin anahtarını teslim etmişti. Bu enim için ödemesi çok zor bir borç idi. Bu da bir ödeme fırsatı idi benim açımdan.
Biraz sokak arası vereyim bu gün benim sokak günüm biliyorsunuz.
Direkt foruma aklımda kalanlar ile o günleri yaşayarak yazıyorum. Biraz yavaş gidiyor özür dilerim.
Bazı arkadaşlar gibi sündürüyorum ama bunlar benim kendi beynimden çıkıyor. Öyle bloglarda kes yapıştıra benzemiyor.