Ana Menü

Nazik

Başlatan Kağan Erdoğan, 26 Şubat 2018, 23:45:22

« önceki - sonraki »

Kağan Erdoğan

son kat öncesi hazırlıklar. sulu zımpara

Erman Yerman

Dayanamadım araya girdim..
Kağan hocam çok konuşmuştuk ama üretim sürecini hiç görmemiştim. Ne iyi ettin de koydun şuraya artık Nazik gözümde bambaşka bir yerde.. Ölçüsüz emek var hakikaten...

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Akdenizli, Balıkçı

Kağan Erdoğan

sonkat ve polisaj

Kağan Erdoğan

saol erman kaptan..ciddi sabır işi..arada sorunlarla  boğuşmak...gerçekten sevmezsen olmuyor.bazı işleri para bile çözmüyor. dur erman sonkata devam  ;D ;D ;D ;D ;D araya pervane fotosu eklemişim :-)

Kemal Gündüz

Tekrar çok tebrik ediyorum. Belki bir formül bulunarak sizin tecrübeleriniz (bilemiyorum hukuken olabilirmi planın sınırlı tekne üretimi şartı olabilir) seri bir imalat yolu denenebilir. Çokta iyi olur


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Kağan Erdoğan

son kat çok zahmetli oldu. 3 kat attıktan sonra tekrar sulu zımpara ve tekrar 3 kat attım.yüzeydeki portakal görüntüsünü yok etmek için 1000 numara pedli lu zımpara ile baslayıp 5000 numaraya kadar çıktım bitirecekken süper bir zımpara bulduk...ve devam ettim polish yapmadan parlıyordu boya...sonra bir markanın 101-205-26 pasta hare giderici ve boya korumalarını uygun 
pedleri ile patık

Kağan Erdoğan

teşekkürler kemal bey.bu tur imalat yöntemi seri imalata pek uygun değil.zaman ve işçilik açısından.ancak bu uygulamadan sonra kalıp alınırsa polyester tekne olarak seri imalata uygun olur. pazarı bulmak satmak ve parayı tahsil edebilmek imalattan daha zor kemal bey.çünkü insanlarımız ön yargılı.haklı oldukları yanları da yok değil....

polisaja devam ve fleto çizgileri

Kağan Erdoğan

polisaj bitti .sıra krom montajı

Kemal Gündüz

Tekrar sizi kutluyorum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Kağan Erdoğan

.ölçü kalıp kesim yaptım sonra kaynakçı işini bitirdikten sonra polisajı önce kendim yaptım. ve ınox  görünüm güzeldi .sonra polisaja verdim o da çok parladı..

Ahmet Kabaalioğlu

Tekrar tebrikler, görünce seri üretim  bir tekne zannetmiştik.
S/Y  Pruva S / Fatih / İstanbul
M/V Espadon / Fatih / İstanbul
M/V Deli Ağa  / İnebolu / Kastamonu

"Son Denk Kayıkçısının Hatırasına"


https://sondenkkayikcisi.blogspot.com/

Kağan Erdoğan

elimden geldiğince bir seyler yapmaya çalıştım kemal bey. çok teşekkür ederim.

arkadaki platformları. ve dümen iğneciklerini hazır aldım.monte ettim
motor paneli ve kapaklar

Kağan Erdoğan

teşekkürler ahmet bey.

Oğuzhan Oğuz

#58
Ben çok niyetlenmiştim vagabond 26 yı yapmaya Kapan reisim. Polonya'da birisi bu planları alıp aynı Tekne'yi tek başına 3 senede yapmıştı. Siz ne kadar sürede tamamladınız teknenizi?
Arkadaş emekliydi de üstelik . Ben de disiplinsiz birisi olduğumu bildiğimden sıkılıp bırakacağımdan ve ayrıca İstanbul gibi bir şehirde uygun atölye ve ekipman masraflarıyla boğuşamayacağımı bildiğimden vazgeçmiştim.

Tekne seçimi konusunda paylaştıklarım, bu tekne planlarına çalışıp denizciliğinin nasıl olduğunu anlayabilmek adına yabancı forumlardan bulup öğrendiklerimdi. Vagabond 26 m olamadı ama bana birşeyler kattı.

Gerçekten çok büyük emek. Sonucu hepsini unutturmuştur umarım. Karinasından bir karış su eksik olmasın Nazik'in [emoji4]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Kağan Erdoğan

tesekkürler oğuzhan bey..

cem gür bey zamanında sen yüzen lake mobilya yapıyorsun demişti. fotoları tekrar görünce kendisine hak verdim.şimdi ...

işlemeli etamin yastıklarımız da tamam  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

kendimizce birde şekil yapalım dedik .....marincilerden geri mi kalcağiz:-) ;D ;D ;D ;D ;D ;D