....
Dolayısıyla salmastranın hava tahliyesini de sökmüş kenara almıştık.
Sonradan tekneyi suya indiren ekibe sıkı sıkı tenbihlemiştim.
Ama ben kendim takmadım yerine, meğer yerinden kurtulup kaplinin üstüne düşmüş.
Tapasını hiç bulamadım zaten artık sintinede nereye fırladıysa?
...
Çok geçmiş olsun. Bu yazdıkların bana Franszıca gibi geliyor ama başka bir örnekte daha duymuştum şafttan su alma. KAbus gibi.
Cahilliğimi bağışla ama sorunu nasıl çözdün ben anlayamadım..
Ben listene ekleme yapayım, .Çoğumuz teknedeki sintine pompalarının yerini, motorun nerede olduğunu, sintinenin neresine kadar geldiğini bilmiyoruz.
Ayrıca ilave sintine pompaları ile desteklemiyoruz. Bende bir tane en dipte küçücük bir sintine pompası var. Anca biriken bir kova suyu boşaltır. Ayrıca 2 tonluk su seviyesi üzerinde bir ayrı sintine pompası var. (Uzun süredir test etmiyorum çalıştırmak için. Ders oldu. ) Bri de 4 tonluk ayrıca koydum sintine pompası. Manuel, düğmesine basınca çalışıyor. Pille çalışan bir dalgıç pompa ile bir de mekanik sintine pompasını da yedekte tutuyorum.
Ama en önemlisi Mehmet hocamın yaptığı motorun soğutma sistemini kullanarak suyu tahliye etmeye çalışmam lazım. Bunu da sorduğum hiç bir teken sahibi bilmiyordu açıkçası. Hayat kurtarıcı bir yöntem. Hatta bir ara bir yerde basit bir T hortum sistemi yapılmasından bahsediliyordu.
Ve teknede çoluk cocuk varken gerçekten panik olmamak, önemli, umarım başarabiliriz bunu.
Tekrar çok geçmiş olsun. Mücahit'in dediği gibi Stephen King romanı gibi..