Abhilash Tomy Antoine Cousot Antonio GarcÍa MartÍnez Are Wiig Arsène Ledertheil Carl Huber Chris Jacks Edoardo Raimondo Eric Loizeau Ertan Beskardes Federico Beccaria Francesco Cappelletti Francois Gouin Gregor McGuckin Gustavo Pacheco Ian Reid Igor Zaretskiy Istvan Kopar Izabel Pimentel Jean Luc van den Heede Kevin Farebrother Lionel Regnier Loïc Lepage Mark John Sinclair Mark Slats Michael Guggenberger Mike Smith Nabil Amra Nérée Cornuz Patrick Phelipon Philippe Péché Robin Davie Roy Butler Hubbard Shane Freeman Susie Goodall Tapio Lehtinen Tim Newson Uku Randmaa | 39 46 45 58 61 57 37 28 68 56 49 39 59 31 58 62 66 65 52 72 50 58 62 59 41 40 59 42 28 64 57 66 29 62 28 60 37 55 | INDIA FRANCE USA NORWAY FRANCE USA UK ITALY FRANCE UK ITALY ITALY FRANCE IRELAND BRAZIL UK RUSSIA USA BRAZIL FRANCE AUSTRALIA FRANCE FRANCE AUSTRALIA NETHERLANDS AUSTRIA AUSTRALIA PALESTINE SWITZERLAND FRANCE FRANCE UK USA AUSTRALIA UK FINLAND UK ESTONIA | Atkin Suhaili 32 Biscay 36 Westsail 32 OE 32 Biscay 36 Baba 35 Nicholson 32 Gaia Benello 36 Rustler 36 Rustler 36 ? Endurance 35 Sun Fast 3200 Biscay 36 Lello 34 Endurance 35 Endurance 35 Tradewind 35 Rustler 36 Rustler 36 Tradewind 35 Rustler 36 Nicholson 32 Lello 34 Rustler 36 Endurance 35 Atkin Suhaili 32 Biscay 36 Lello 34 Endurance 36 Rustler 36 Rustler 36 Baba 35 Tradewind 35 Rustler 36 Gaia 36 Baba 35 Rustler 36 |
Katılımcı listesi hazırladım..
Abhilash Tomy
Antoine Cousot
Antonio GarcÍa MartÍnez
Are Wiig
Arsène Ledertheil
Carl Huber
Chris Jacks
Edoardo Raimondo
Eric Loizeau
Ertan Beskardes
Federico Beccaria
Francesco Cappelletti
Francois Gouin
Gregor McGuckin
Gustavo Pacheco
Ian Reid
Igor Zaretskiy
Istvan Kopar
Izabel Pimentel
Jean Luc van den Heede
Kevin Farebrother
Lionel Regnier
Loïc Lepage
Mark John Sinclair
Mark Slats
Michael Guggenberger
Mike Smith
Nabil Amra
Nérée Cornuz
Patrick Phelipon
Philippe Péché
Robin Davie
Roy Butler Hubbard
Shane Freeman
Susie Goodall
Tapio Lehtinen
Tim Newson
Uku Randmaa39
46
45
58
61
57
37
28
68
56
49
39
59
31
58
62
66
65
52
72
50
58
62
59
41
40
59
42
28
64
57
66
29
62
28
60
37
55INDIA
FRANCE
USA
NORWAY
FRANCE
USA
UK
ITALY
FRANCE
UK
ITALY
ITALY
FRANCE
IRELAND
BRAZIL
UK
RUSSIA
USA
BRAZIL
FRANCE
AUSTRALIA
FRANCE
FRANCE
AUSTRALIA
NETHERLANDS
AUSTRIA
AUSTRALIA
PALESTINE
SWITZERLAND
FRANCE
FRANCE
UK
USA
AUSTRALIA
UK
FINLAND
UK
ESTONIAAtkin Suhaili 32
Biscay 36
Westsail 32
OE 32
Biscay 36
Baba 35
Nicholson 32
Gaia Benello 36
Rustler 36
Rustler 36
?
Endurance 35
Sun Fast 3200
Biscay 36
Lello 34
Endurance 35
Endurance 35
Tradewind 35
Rustler 36
Rustler 36
Tradewind 35
Rustler 36
Nicholson 32
Lello 34
Rustler 36
Endurance 35
Atkin Suhaili 32
Biscay 36
Lello 34
Endurance 36
Rustler 36
Rustler 36
Baba 35
Tradewind 35
Rustler 36
Gaia 36
Baba 35
Rustler 36
Dikkatimi çekenler;
- Yarışın adını Rustler cup yapsalarmış olurmuş. 10 tekne Rustler 36 :D
- Filistin'li var ama Türk yok. Ertan Kaptanım kızmasın onun Türklüğüne söz söylemek haddime değil ama en azından GGR resmi sayfasında bayrağımızı görmek hoşuma giderdi.
- Burnumuza burnumuza soktukları kuş serisi kayıklardan sadece bir tane olması ilginç.
Linkler;
http://goldengloberace.com/
https://www.facebook.com/goldengloberace
https://www.youtube.com/goldengloberace
GGR 2022 Ön eleme duyurusu: http://goldengloberace.com/ggr-2022/
Erdem reis,
Teşekkürler yalnız şu saptamanız çok dikkatimi çekti Yarışın adını Rustler cup yapsalarmış olurmuş. 10 tekne Rustler 36 :D, Ruster sonrası Endurance 35 geliyor .
Erdem reis,
Teşekkürler yalnız şu saptamanız çok dikkatimi çekti Yarışın adını Rustler cup yapsalarmış olurmuş. 10 tekne Rustler 36 :D, Ruster sonrası Endurance 35 geliyor .
Seni mi kıracağım Serkan Reis, Rustler Endurance Cup yaparız olur biter. :) :)
Ben yanlış yeri kalınlaştırmışım sadece Rustler olan bölümü kalınlaştıracaktım :) :), doğal olarak yanlış anlaşıldım . Kısaca gerçekten Rustler ağır basmış , arkasından Endurance geliyor. vaktim olunca araştırıcam internetten ilgimi çekti.
Şaka bir yana, Dünyanın bütün denizlerinden katılımcıların toplandığı bir yarışta, teknelerin 4 de 1 i tek bir model olunca dikkatimi çekti sadece.
Yarışa katılabilecek tekne kriterleri:2018 Golden Globe Race approved designs: Westsail 32 • Tradewind 35 • Saga 34 • Saltram 36 • Vancouver 32 & 34 • OE 32 • Eric (sister ship to Suhaili) • Aries 32 • Baba 35 • Biscay 36 • Bowman 36 • Cape Dory 36 • Nicholson 32 MKX-XI • Rustler 36, Endurance 35, Gaia 36, Hans Christian 33T, Tashiba 36, Cabo Rico 34, Hinckley Pilot 35, Lello 34, Gale Force 34.
- Of fibre reinforced plastic construction.
- Designed prior to 1988 and have a minimum series of 20 yachts built from one mould.
- Have a hull length of between 32ft and 36ft. Bowsprits, wind vanes and outboard rudders, boomkins, pushpits and pulpits are not measured.
- Have full-length keels with rudders attached to the trailing edge.
- A minimum design displacement is 6,200kg.
Yarış acayip zor Solo, Hiç durmadan,hiçbir yardım almadan ve elektroniksiz hepsine başarılar çelik gibi adamlar .Akıllı insanlar İnsanları milliyetlerine ,cinsiyetlerine ,ırklarına göre değil sadece iyi yada kötü insan olup olmadıklarına göre değerlendirirler.
Yarış acayip zor Solo, Hiç durmadan,hiçbir yardım almadan ve elektroniksiz ve hatta yelkenleri bile dacron olmak zorunda son teknoloji kumaşlar yasak sarma ve çoraplı balon kullanmaları yasak code zero yasak .hepsine başarılar çelik gibi adamlar .Akıllı insanlar İnsanları milliyetlerine ,cinsiyetlerine ,ırklarına göre değil sadece iyi yada kötü insan olup olmadıklarına göre değerlendirirler.
Yarış acayip zor Solo, Hiç durmadan,hiçbir yardım almadan ve elektroniksiz ve hatta yelkenleri bile dacron olmak zorunda son teknoloji kumaşlar yasak sarma ve çoraplı balon kullanmaları yasak code zero yasak .hepsine başarılar çelik gibi adamlar .Akıllı insanlar İnsanları milliyetlerine ,cinsiyetlerine ,ırklarına göre değil sadece iyi yada kötü insan olup olmadıklarına göre değerlendirirler.
O iş ayrı Burak reisim.
Ama haberi okuyan sanır ki bu denizci yi Türkiye de yetiştirmiş ve oralara yollamışız , neyle övünüyoruz haber de ona bakmak lazım.
Kaan reis le aynı fikirdeyim.
Tan Reis
Bu haberde ki Türk kökenli İngiliz vatandaşı arkadaş, takdir edilesi bir iş yapacağı doğru, aynen diğer yarışcılar gibi.
Lakin, Türk denizciliğine bir faydası olmayacak, en azından ben nasıl bir faydası olabileceğini bilmiyorum.
demişsiniz.
Adamın zaten böyle bir derdi yok.
Zorlasa ve 30 adet Yarışa girme sebebi bulsa ...
Bir tanesi Türk Denizciliğine fayda sağlayayım olmaz herhalde ...
Zaten Türk Denizciliği, Amerikan denizciliği , Alman denizciliği diye bir şey olmamalı bence .
Denizcilik diye bir şey olmalı ki O hiç yok zaten. ;D ;D ;D
Hep Büyük laflar var ortada
Veya ben acemiyim bana rast gelmedi ;D ;D ;D
Türk denizciliği adına çok önemli olduğunu, konuyla ilgili tanıtım ve destekleme çalışması yapılmasının iyi olacağını düşünüyorum.
Tan Reis
Bu haberde ki Türk kökenli İngiliz vatandaşı arkadaş, takdir edilesi bir iş yapacağı doğru, aynen diğer yarışcılar gibi.
Lakin, Türk denizciliğine bir faydası olmayacak, en azından ben nasıl bir faydası olabileceğini bilmiyorum.
demişsiniz.
Adamın zaten böyle bir derdi yok.
Zorlasa ve 30 adet Yarışa girme sebebi bulsa ...
Bir tanesi Türk Denizciliğine fayda sağlayayım olmaz herhalde ...
Zaten Türk Denizciliği, Amerikan denizciliği , Alman denizciliği diye bir şey olmamalı bence .
Denizcilik diye bir şey olmalı ki O hiç yok zaten. ;D ;D ;D
Hep Büyük laflar var ortada
Veya ben acemiyim bana rast gelmedi ;D ;D ;DTürk denizciliği adına çok önemli olduğunu, konuyla ilgili tanıtım ve destekleme çalışması yapılmasının iyi olacağını düşünüyorum.
Bunun için demiştim, ben bilmiyorum diye ;)
Onu diyorum bende.
Adamların yaptıkları iş çok zor.
Haber yapılırken, merkeze, ne konulduğu çok önemlidir. Burada merkeze yapılan iş değil, işin bir parçası olan öne çıkarılmış durumda.
Denizcilik platformlarında, bu zorlu yarış yerine sadece, "Türk" olmak konuşulmamalı.
Dolayısı ile katılımcılarından biri "Türk" olmasa bile konuşulması gerektiğini düşünüyorum.
Benim karşı olduğum kısım bu.
(https://i.hizliresim.com/m2v4DY.png) (https://hizliresim.com/m2v4DY)
You can purchase a complete set of steel construction plans, materiel spec. list and building schedule with relevant plan sheets. Cost, AU$8550 which includes the digitized plasma cutting file to commission the CNC cut steel building kit in your local area. You can then build your own JOSHUA Ocean Voyaging high latitude yacht, or maybe your private Transatlantic OSTAR entry. You will sail away in a true icon, a Blue Water cruising yacht of unequalled pedigree in the spirit of the original JOSHUA.
(A Joshua Ocean Voyaging yacht cannot be brought into JOSHUA GGOD Class. Only Joshua’s professionally built by a licensed builder qualify as a Joshua GGOD Class Yacht.)
Not; Unutulmaması, belki birisine lazım olabileceğini düşünerek, aramalarda çıksın diye ekliyorum.
Sevgili dostlar, öncelikle konu başlığını GeKo’dan , konu başlığını açan korsandan izin alarak, aynen kopyalamıştım. Büyük harfle Türk yazılması bu nedenledir.
Forum(lar)da Türk denizciliğinin geliştirilmesi misyonu sürekli ön plana çıkarılan bir konudur. Bunun için de başarı öyküleri ve cesur girişimler her zaman toplumda bir heyecan ve motivasyon yaratmıştır diye düşünüyorum. Dolayısıyla, bu kişilerin rol modele dönüştürülmesi için gayret sarf etmek, denizciliğin geliştirilmesi amacına yönelik küçük küçük girişimlerden birisidir. Ama bu çabaların gerekli ya da gereksiz olduğu tartışılabilir, ve zaten her şey tartışılabilir, sorun yok.
Forumda yazan arkadaşların ayrı ayrı yaklaşımları, farklı bakış açıları olarak ta doğrudur. Konunun siyasallaşmamasını umarak söylemek isterim ki; Görüş olarak her hangi bir ulus, devlet, sınırlar, etnik ve sosyal kimlik, cinsel tercih, mesleki toprakçılık vs. gibi ayrımcılıklara karşıyım. Hatta insan ve hayvan ayrımcılığına ve de hayvanlar arsında tür ayrımcılığına da karşıyım. Balık tutmak dahil herhangi bir canlının öldürülmesi bana göre değil. Ama hiçbir konuda fanatik değilim ve doğanın böyle var olduğunun da bilincindeyim. Benimkisi sadece vicdani :(.
Konuya dönersek; Bizim önümüzde İngiliz ya da İtalyan denizciliğini geliştirmek değil Türk denizciliğinin gelişmesine katkıda bulunmak gibi bir misyon olduğu sanıyorum genel kabul görmüş bir yaklaşımdır. Bayrağın yada milliyetin ön plana çıkarılması (belirtilmesi) eğilimi ise sadece bizim bir zaafımız (eğer öyle düşünülüyorsa) değil, tüm dünyada kullanılan bir tanımlama, sınıflandırmadır. Heyamolacı olmak ve flamasına sahip olmak ta bunun bir alt kimliğidir, vardır ve gerçektir (bizim için doğru olup olmaması ya da benimseyip benimsemememiz ayrı bir konudur). Bunu da zaten bu yarışın duyurusunda, katılımcı listesinde yazılanlar göstermektedir.
(https://i.hizliresim.com/m2v4DY.png) (https://hizliresim.com/m2v4DY)
You can purchase a complete set of steel construction plans, materiel spec. list and building schedule with relevant plan sheets. Cost, AU$8550 which includes the digitized plasma cutting file to commission the CNC cut steel building kit in your local area. You can then build your own JOSHUA Ocean Voyaging high latitude yacht, or maybe your private Transatlantic OSTAR entry. You will sail away in a true icon, a Blue Water cruising yacht of unequalled pedigree in the spirit of the original JOSHUA.
(A Joshua Ocean Voyaging yacht cannot be brought into JOSHUA GGOD Class. Only Joshua’s professionally built by a licensed builder qualify as a Joshua GGOD Class Yacht.)
Not; Unutulmaması, belki birisine lazım olabileceğini düşünerek, aramalarda çıksın diye ekliyorum.
Erman ReisUzun yol kayığı Oktay Reis..
Çok şık duruyor , çok alımlı
Bildiğimden değil ama bizim buralara göre değil gibi sanki, soğuk yerler için daha mı uygun acaba ?
Erman ReisUzun yol kayığı Oktay Reis..
Çok şık duruyor , çok alımlı
Bildiğimden değil ama bizim buralara göre değil gibi sanki, soğuk yerler için daha mı uygun acaba ?
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yüksek enlem teknesi dediklerinden.
Hemi de Bluewater.
Ahh uleen ahhh :'(
Aha, bir sayın'cı daha geldi. :P ;D
Hem açıkdenize uygun, hem de kutuplara gider.
Ne diyeceğimi bilemedim.
Peki.