Şimdiye kadar dikkat etmemişim, Yengeç'te kocaman bir manevra pervanesi var. Sanırım çok işe yarıyordur. Yada malum markalı teknelerdeki gibi hayal kırıklığı mı?
Ben daha hiç bir hayrını görmedim. Tamamen palpa havada birazcık ittiriyor, o kadar. Tabi bununla ilgili de bir karmaşa söz konusu. Yengeç'i aldığımda iki akü destekliyordu ama yine de performansı zavallıydı. Önceki sene iki aküyü de iptal ederek marş akülerine bağladım. Performans hala aynı. Buradaki bir elektrikçi arkadaşım aradaki kablonun uzunluğundan dolayı randımanlı çalışamayacağını, hemen dibinde kendi aküleri olması gerektiğini söyledi. Denize indirince iki emanet aküyle deneyeceğiz. Eğer haklı çıkarsa iki yeni akü alacağım. Onun iddiası 8,5 kW'lık motorun koca motoryatlara yeterli olduğu yönünde.
Vee nihayet meşhur Yengeç'e elim değdi!
Mahallemize tekrar hoş geldin Yengeç ve sadık hizmetkarı Tiryaki!
öZgür (tapatalk)
Evet ya, Özgür bir ucundan daldı bugün Yengeç'e ve benim aylardır süründürdüğüm hemen ne varsa elledi, tamir etti, anlattı... Performansı gerçekten muhteşemdi. Dahası elektrik işleri bitince de birlikte kasaranın armuzlarını açmaya devam ettik. Akşamüstüne doğru Bud'da eklenince o iş de zırt diye bitiverdi.
Daha önce bahsettiğim nev-i şahsına münhasır ustam da sabah saatlerinde teşrif edip macuna başladı ve sonuç olarak karinanın ikinci kat macunu da bitti.
Özgür ve Burak sayesinde gün nasıl geçti anlamadım. Hatta arada bir X-Yacht direğine tırmanıp furling üst topu söktüm, bir de tonozu boşlamış bir motoryata yardıma gittim. Acayip bir gün olmuş.
Sağolasın Özgür, sağolasın Burak...
"Clouds and winds and oceans I choose my fate to be... Whom the sea has taken Never shall be free."