Yaptığım diğer işler ;
-Satın aldığım rüzgar dümenim geldi ,onu üç parçaya ayırıp , Kuşadası veya İstanbul da montajını yaptırmak - yapmak üzere arka portuça yerleştirdim.
(Rüzgar dümeni nin marka ve modeli ''Fleming global 50)
![](https://i.hizliresim.com/G014Jb.jpg)
![](https://i.hizliresim.com/dGqNdn.jpg)
-Tekneye müzik setini taktım ve çalıştırdım.(Hüseyin abi kulağın çınladı mı.?
![Smiley :)](https://heyamolahey.com/Smileys/default/smiley.gif)
)
-Navtex cihazı ve antenini söktüm ,marina daki yabancı yatçı kadınlardan oluşan Finike sokak hayvanlarını koruma cemiyetine hediye ettim.
-Anten splitter (Glomex) ve AIS receiverın bağlantılarını taktım (Aktif GPS anteni hariç, onu da bu gittiğimde takacağım.)
-Havuzluktaki çalışmayan motor yağ ve hararet göstergelerini çalıştırdım.
-Usturmaçalarım eksikti onları tamamladım.
-Arka havuzluktaki kışlık kapalı tenteyi söküp , portatif bir tente yaptırdım hava geçirgen bir malzemeden.
Bu işlerin sonunda tekne de fazlalık gördüğüm malzemeleri,ağır pasarella yı, Zodiac vs.arabaya yükleyerek bir dahaki haftasında görüşmek üzere İstanbul üzeri Bulgaristan a doğru yola çıktım. İstanbul da Göztepe de bir ustaya botu tamire bırakıp (Bu konuya da sonra değineceğiz) ,Hayrettin reis e de pasarellayı Büyükçekmece de teslim ettikten sonra iki gün önce Bulgaristan a eve geldim.
Olumsuz hava koşullarına rağmen (Bilya gibi dolu bile yağdı Horn , pardon Finike burnunda) ,faydalı bir yaz başı hazırlığı oldu sanırım reisler.
![Smiley :)](https://heyamolahey.com/Smileys/default/smiley.gif)
Okuduğunuz için teşekkürler.
Not : Söylemeyi unuttum servis grubu ve motor aküsünü tekrar 14 Volt seviyelerine kadar yükseltmeyi ve kurtarmayı başardık. Bunda akülerin yeni olmuş olmasında önemli bir payda var.