Forumda tüm hikayesi var. Benimle beşinci yılı. Satmazsam katil olacağım bu saçma sapan memlekette. Fiyatı 250.000 TL. Bir GEKO, korsan, reis vs alacak olursa ya da benim kadar üzerine titreyecek birileri olursa saçma sapan bir indirim yapabilirim. Başkaca pazarlık opsiyonu yok.
Kısaca özellikleri
Uğur Susam yapımı Bodrum Tırhandili
Boy: 15 m (Baston hariç)
En: 5 m
Su çekimi: 1,6 m
Motor: Ford 135 Hp (Garanti belgesi, manueli vs herşeyi duruyor. Gayet iyi durumda.)
Şanzıman: Velvet 1/290
Çift Alternatör (55 A ve 80 A)
Isıtma: Eberspächer 4000
Air-Condition: Lunair Marine 16.000 BTU
Kabinler : 2 double, 1 single, 1 gemici kamarası (external)
WC: 2 adet, bir TMC (2016), bir Matro Marine (2017)
Mutfak: Dört gözlü ocak
340 lt 24 V buzdolabı
Bulaşık Makinesi(Frigidaire Mini)
Komple mutfak eşyası
Mini Fırın
Iglo Buz Yapıcı (220 V)
Aküler: 4* 12V 235 AH (2016)
KACO Aklıılı invertör (3000 KVA, MPPT)
180W + 250 W Solar Panel
AC: 220 V, all places.
Gen-Set: Honda Invertor 1,1 kW
Ses Sistemi: Piranha
Dingi: 3,60 m X-Cape (2016)
Outbard: Mercury 6 hp, 4 strokes (2016)
Pasarella: Krom, 3 metre
Yüzme Merdiveni, özel yapım, Krom
Konstrüksiyon
Tamamı çam, hiç bir yerinde su kontrası kullanılmadı.
Güverteler tik. Bir süre daha götürür.
Tüm ahşaplara bezir yağı vuruldu.
Cam kenarlarının ahşabı değişmek ister. 2,2 desi çam ağacı alındı, hazır.
Camlar bu tekneye uygun değil. Değişmesi gerekiyor.
Babalar, küpeşteler vs gayet iyi durumda.
Pıraçollar 2015 sonbaharında yenilendi.
Direk 2014 Nisan ayında yenilendi. Ladin ağacından, lamine yapıldı. Seneye vernik ya da yağ ister. Önerim yağ.
Navigasyon
Simrad otopilot
Garmin GPS
Autohelm Anemometre
Autohelm Derinlik, yalpa ve hız göstergesi
Side-Power SP125 TI Bow-Truster
Tanklar
800 lt Mazot
350 lt Su
140 lt Pis su
Sintine
3 adet Miço (TMC)
1 adet merkezi
1 adet Manuel pompa
Irgat Lofrans, kaç W bilmiyorum ama hayvan gibi ve çok iyi durumda.
17 tane can yeleği, iki nal simit.
Genel Durumu
Denizde üçüncü yılı. Su yapmıyor. Altı bunca zaman için gayet iyi durumda. İlkbaharda bir zehirli ister artık.
Kasaranın ahşabı (komple cam kenarları) değişmek ister. Lokal de yapılabilir ama sırıtmasın diye komple ahşabını aldım, hazır. Sızıntı sorunu var mevcut durumda.
Ana yelken ve cenoa bir süre daha götürür. Cenoa furling, ikinci ıstralya için de bir fırtına floğu hala atölyede dikiliyor. Armada gözle görünür bir sorun yok ama kontrol edilse fena olmaz. Bumba Alüminyum.
Motor sorunsuz ama mekanikte sorun var. Bu hafta tekrar "line"a alınacak Rıza usta tarafından.
Dümen hidroliği bir yerlerden az da olsa kaçırıyor. Arada bir eklemek gerekiyor. Kaçağı bulamadım.
Tekne içerisinde neredeyse bir atölye var. Ekipmanlar benim için teknenin parçasıdır. Bir ayarlı, bir ayarsız spiral, freze, planya, bir şarjlı-bir elektrikli matkap, Bosch 220 V boya tabancası, dekupaj testere, Bosch mavi seri egzantirik orbital, iki boy üçgen zımpara vs vs vs. Komple el aletleri.
Deli gibi yedek parça.
Daha da aklıma gelmeyen bir ton şey işte...
"Clouds and winds and oceans I choose my fate to be... Whom the sea has taken Never shall be free."