Özgür Reisim; Zincirbozan feneri bir müddettir uygulamada kayboldu; MGM tarafından iptal mi edildi, yoksa arıza mı var? Eskiden arıza varken Fener bilgisi görünür ama veriler sıfır olarak yer alırdı; bu defa tamamen yok olması yeni bir durum?
Arıza vardır hocam.
Ne yazık ki arızalara müdahale genelde çok uzun sürüyor.
İstasyonlar tamamiyle MGM 'nin kontrolünde ama fiziksel arızalara müdahale imkanları yok, ancak KIYEM işbirliği ile müdahale yapılıyor, bu da arızaların çözüm süresini çok uzatıyor tabi.
Arıza bildirimi yapmak için uygulama giriş ekranındaki "Arıza rapor et" butonunu da kullanabilirsiniz, veya email ile MGM'ye direk yazabilirsiniz.
Geç de olsa arızalara bakıyorlar.
Bazen yedek parça bekliyorlar, bazen Kıyem ile iş planı yapıyorlar. Er veya geç düzeliyor.