Üstteki grasörlükten anlaşıldığı üzere sulu , kovan ,klen , grasörlük şeklinde bir yapı. Yatağa su giriyor ve bu suyun içeri sızmasına gres yağı engel oluyor olması lazım. Aşırı ısınması ilginç. Normalde bu sistemde kovanın içinde kauçuk yatak yoktur. Bu tip teknelerde ön taraftaki gibi şaftı dengeleyen yataklar var olduğu için genelde ihtiyaç duyulmaz. Aklıma ilk gelenler;
- içine bir şey alıp sıkıştırması,
- kasıntılı çalışma
- Line problemi ve şaftta eğrilik ihtimali
- Kovana girişte bilyalı bir yatak daha varsa onun bilyasının dağılma ihtimali
Kaliteli tasarlanmış bir sisteme benziyor, aslında ömürlük gibi duruyor. Sorun tespit edilip çözüm üretilemezse sıkıntı olur. Çözümü basit aslında , karaya aldığında ermaksanın ürettiği sulu sistem şaft bağlantılarına dönüştürebilirsin.