Aşağı git Skip to main content

Gönderen Konu: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.

  • *
  • İleti: 1541
  • Bilen bilir
Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#15: 27 Eylül 2018, 11:59:05
Güzel.. Sorgulayan birisi çıktı.



Sorgulama deyince ben de müdahil olayım dedim. ;)

Tekne yaşından ötürü sigorta yapılmıyor. >:(

Bu gibi tekneler olaya dahil olabilecek mi, yoksa yaşlılar bakım yurdunu mu arayacağız? :'(
  • IP logged
DeDe

e

ersinboke@icrs.com.tr

Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#16: 27 Eylül 2018, 14:23:09
Şimdi asistan hizmetlerin en önemli faydası şu. Halihazırda asistan hizmetler adı altında verilenler aslında karasal hizmetler. deniz ile ilgili çok bir şey yok.

Söz konusu deniz ile ilgili hizmetler dolaylı olarak Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri kapsamına girmekte.

Örnek motorunuz bozuldu ve teknenizin çekilmesi gerekiyor.  Poliçenizde bu nedenle alacağınız dolaylı hizmetlerin poliçeniz tarafından ödenip ödenmeyeceğini bilmeniz gerekmekte.

Eğer poliçeniz kapsamıyor ise o zaman siz ödemek zorunda kalabilirsiniz. 

Bunları sigortacınız ile konuşmanız gerekir.  Yani asistan hizmetler poliçede çok düşük bir bedele karşılık geliyor ve bu bedel ile verilen hizmetler sınırlı. Ancak asistan hizmetlerden esas faydalanacağınız alan poliçeniz.

Motorunuz bozulduğunda karaya çekme gibi hizmetler poliçeniz kapsamında değilse mecburen parasını ödüyorsunuz.

Bu durumda CMA nın indirimli fiyatlarından yararlanmak mümkün.

Poliçenize dahil ise de bu durumda masrafı yapıp , ücreti sigortadan talep ediyorsunuz. Yaptığınız harcamaları legal olarak belgelemeniz gerekmekte.

İşte CMA bu konuda da size yardımcı oluyor. Bu hizmetler için sadece tek bir fatura ve önceden sigorta firmasının bildiği tarifeyi kullanıyor.

Bu konu henüz netleşmedi ancak , gerekirse adınıza ödeme yapıp, sigortadan tahsilatını kendisi yapabiliyor olsun istiyoruz.

Yani bana kalırsa herkes poliçelerini açıp , bir detaylı okusun derim.

Teknenin eskiliğinden dolayı sigorta yapılmaması aslında göreceli bir konu. Burada acenta ve müşterinin kimliği önem taşıyor. sonuçta sigorta güven esasına dayalı bir yapı. Güvenilir kişilerin ve iyi bakılmış teknelerinin sigortası yapılabiliyor bildiğim kadarı ile .

Ancak Her durumda CMA kapsamında olan  üyeler hizmetlerden indirimli olarak faydalanabiliyor olacaklar.

Dediğim gibi son derece zor bir iş. Karlılığı da çok yok. Ancak çok önemli bir ihtiyaç olduğunu düşünüyorum.

Yaşlandıkça sosyalistleşiyormuyum nedir. ? :)
  • IP logged

e

ersinboke@icrs.com.tr

Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#17: 27 Eylül 2018, 14:24:19
Ben projeyi çok beğendim , teknem olduğu dönemde olasıydı kesinlikle katılırdım . Yalnız poliçe mi yenilerler miydi ? o meçhul  ;D ;D

Yenilerledi. ÇÜnkü batmayan bir tekneye sahiptin :)
  • IP logged

  • *
  • İleti: 394
Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#18: 27 Eylül 2018, 20:57:46
Ersin hocam hayırlı olsun.

Şimdi birkaç soru.

Asistans hizmet bütünlüğü nasıl sağlanacak.?

Siz de yazmışsınız.
Bodrum da itfaiye var, ok. Bodrum da olsa yanmaz demişsiniz. Finike de olsa yanacak mı?
Didim de deniz abbulans var, Taşucun da ölücez mi? Kemer de iseniz aspirin alın geçer mi diyeceksiniz? Yoksa helikopter gelip alacak mı beni?

Karadeniz den Akdeniz in ucuna kıyı uzunluğumuz belli. Nerede hangi hizmeti alabileceğiz? Kim nasıl bilcek. Hangi hizmete , nerede ne zaman hayır diyeceksiniz?

Netice de siz de tüm kıyılar boyunca hem hizmet verecek, hem de vereceğiniz hizmetler için hizmet satın alacaksınız.

Zor zanaat. Uzar gider sorularım .....

Netice; hizmet ve kalite bütünlüğünü tüm kıyılarda , denizlerde nasıl sağlanacak?

Karada bile onca imkanlarla, networkler ile beceremiyorlar.

  • IP logged

  • *
  • İleti: 394
Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#19: 27 Eylül 2018, 21:12:49
Gelelim fiyatlandırma ve pazarlama şekline.

A) Sigorta kapsamında satın aldım (sigorta şirketine sattınız , ben de risk primini ödeyip sayın aldım)

B) Ben sizden aldım.

C) Bankalara kredi karı vs.. kapsamında sattınız.

Yoksa bi alışveriş bi fiş hizmeteri yere ve zaman göre tek tek mi satın alıcaz?

Call centerınızın pardon, kusura bakmayın ile başlayan cümleleri çok olur.

En son soru. Satın aldık assistansı. Sizin garantörünüz kim olacak ?



  • IP logged

e

ersinboke@icrs.com.tr

Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#20: 28 Eylül 2018, 08:57:41
Ali reisten güzel sorular..

BU işe ilk giriştiğimizde bu soruların aynısını bizler de sorduk. Sonra hizmet alabileceğimiz firmaları bulmak için gezerken bölgesel anlamda inanılmaz bir potansiyel olduğunu gördük.

İşin öncelikle bir hukuki boyutu var. Bir çok konuda ciddi hukuki engel ya da boşluk var. ancak bunlardan daha önemlisi çok ciddi bir bilgisizlik boyutu var işin.

Şunu doğru tanımlamakta fayda var. Türk kara suları dahilinde görev ve yetkisi belirlenmiş bir Sahil Güvenlik komutanlığı var. Sahil Güvenlik Komutanlığı yetki ve sorumluluk alanlarında herhangi bir tüzel kişilik faaliyet gösteremez.

SGK , görevinde de son derece başarılı. Keza sağlık ile ilgili konularda da devletin ilgili birimleri var. Şimdi CMA nın görevi tüm bu işlevler sonrasında başlıyor. SGK tarafından kurtarıldınız ve hastahnedesiniz. Poliçeniz ya da asistan hizmetler kapsamında almanız gereken hizmetler ile ilgili tüm organizasyonları CMA yapıyor.

CMA , bir katalizör görevi görüyor anlayacağınız. Üstelik bu çalışmalar sırasında yaşanan aksaklıklar da ortaya çıkacak üstelik.  Belki de devlet , bu hizmetler sonucunda marinalara izin verirken, bir ambulans ve itfaiye teknesini şart koşacak.

Ya da CMA öyle bir noktaya gelecek ki bu tür yatırımları yapabilir güçte olacak. Bu organizasyon ile birlikte hukuki gereksinimler daha net bir şekilde görülecek. sonuçta tekne sayısı arttıkça lojistik hizmetler çok daha önemli hale gelecek.

CMA sonuçta bir ilk adım. Yapılacak olan son derece meşakkatli bir iş. Gelirleri de aslında son derece kısıtlı.

CMA , hiç bir durumda son kullanıcı ile bir para alışverişi içinde olmayacak şekilde tasarlandı.

Çağrı merkezi konusuna gelince . Çok önemli bir soru.

Şu anda asistan hizmetler için herhangi bir sigorta firmasını aradığınızda karşınıza bir operatör çıkıyor. Önce bildik, hizmet kalitesi muhabbeti.. sonrasında operatöre bağlanıyorsunuz. Hemen size poliçe numaranız soruluyor. O an hatırlamıyorsanız ya da bilmiyorsanız yandı gülüm keten helva. Ben denedim. Üstelik kişi denizcilik konusunda sıfır deneyimli.

CMA çağrı merkezinde ki buna "Kule" diyoruz iki kademeli bir operatör sistemi var. İlk kademedeki operatör denizcilik ile ilgili eğitilmiş ve önünde senaryolar olan bir operatör. Durma göre CMA hizmetleri öneriyor. sonuçta son karar kaptanın. Basit senaryolar sonrasında daha önemli bir sorun ile karşılaşılıyor ise konu ile ilgili bir profesyonel devreye giriyor. Önerilerde bulunuyor. Kaptanın onayı ile işlem gerçekleştiriyor.

Örnek, Tekne kuleye seyre çıkmadan önce ayrıldığı liman ve varış limanı ile ilgili bilgi veriyor. Tahmini varış süresi takip ediliyor. Bu aşamada CMA , sözleşme sırasında tekne sahiplerine hizmet alabilmeleri için gerekli donanımları tavsiye ediyor. Hava durumu bilgisi veriyor.

Örnek önümüzdeki Pazartesi günü Bodrum bölgesinde seyir yapmayı planlayan bir tekneyi hava şartları ile ilgili uyarıyor. Bu süreçte konaklayabileceği liman ve marinaları bildirip, ücretlerini bildiriyor. Kaptan bir karar verirse , ilgili liman ile bağlantıya geçip, üye tekne ile ilgili bilgilendirme yapıyor.

BU ve birçok hizmet CMA tarafından tedarik ediliyor. denizde hava ile boğuşurken , bririsinin sizin yerinize bunları yapması önemli diye düşünüyorum.

Dediğim gibi zor iş. ancak her durumda teknenizi sigortalamanızı, sigortalarken poliçenizi çok iyi okumanızı , mutlaka bir kopyasını teknenizde bulundurmanızı, poliçe numaranızı da telsizin üzerine yapıştırmanızı öneririm.


  • IP logged

S

Servet

Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#21: 28 Eylül 2018, 19:21:45


Şunu doğru tanımlamakta fayda var. Türk kara suları dahilinde görev ve yetkisi belirlenmiş bir Sahil Güvenlik komutanlığı var. Sahil Güvenlik Komutanlığı yetki ve sorumluluk alanlarında herhangi bir tüzel kişilik faaliyet gösteremez.



''Sahil Güvenlik Komutanlığı tarafından İstanbul’da Kalamış merkez olmak üzere 12 deniz millik bir yarıçapta arama kurtarma yapması onaylanan DAK-SAR, operasyonlarında 2 adet özel kurtarma botu ve Deniz Kuvvetleri’nden hibe edilen bir palamar motoru kullanıyor. 12 deniz mili yarıçaplı operasyon sahası da Tuzla-Adalar ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü olarak tanımlanabilecek alanı kapsıyor.'' http://www.turksail.com/genel-haberler/312-denizdeki-guevence-dak-sar


Ciddi,egitimli,donanımlı bir tüzel kuruma hayır diyeceklerini sanmam..
Böyle bir organizasyonu oluşturabilmek için de çok ciddi sermaye ve kurumsal bir yapı gerekli tabi..

Böyle bir organizasyondan (CMA) kimler faydalanmak ister?
Hedef müşteri kitlesi kimdir?

Yukarda ki,iki sorunun  cevabı belli aslında..

Belli bir sosyo ekonomik ve eğitim düzeyine sahip,ekonomik gücü oranın da yemeyi,içmeyi,gezmeyi seven kitlenin ilk arayacagı şey bence ''güvenliktir'' ..SG bana uzak noktada olabilir,egenin  jeopolitik konumundan dolayı yeterli teknesi ve konuşlandıgı liman olabilir,ama aynı şeyleri diğer denizler için söyleyebilirmiyiz? Forumlar da  bolca farklı hikayeler de okuyoruz.

Rakıma buz(latife tabi) teknemi marinaya çek,yada şu limana götür ben ordan alacagım,tamirci lazım vs.vs..
İnsanlar bu sorunları bireysel olarakta çözüyor,çözebiliyor..
Acil durumda SG beklemeden beni teknemden alabiliyormusun?hastaneye yetiştirebiliyormusun?
Kıyı emniyeti yada SG gelecekse (tabi onlarda gelebilir,yakıtı bitti,uzaktayız vb durumlar da yaşanabiliyor)
Kıyı da 112 ambulans bekliyorsa,insanlar  bu hizmeti ,yoğun,şirketi yaşatacak düzey de alır mı?
Güvenliğe para yatırır yurdum insanı,benim fikrim bu..


  • IP logged

e

ersinboke@icrs.com.tr

Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#22: 29 Eylül 2018, 07:11:11
Daksar 'ı çok iyi tanıyorum. Teknemi ilk aldığımda kaydettiğim ilk numara Daksar 'ın numarasıydı. Yapılan işi de çok önemsiyorum. Tamamen gönüllülük üzerine kurulmuş belki de bu konuda amatör denizciliğimizin yüz akı.

Hazır konusu açılmışken sizlere bu konuda da bilgi vermek isterim. aramızda Daksar mensubu olanlar olması lazım. Muhtemel daha iyi bilgi verebilirler.

Daksar Kalamış Marina tarafından kendisine tahsis edilen merkezinde 24 saat nöbet tutar. Bir konuşmamızda neden yeni üsler açmadıklarını sormuştum. Böyle bir yapı daha kurabilmek için 350 gönüllü gerektiğini anlatmışlardı.

CMA ise bir üst ağ şirketi olarak kurgulandı. Yani Daksar ve buna benzer tüzel kişiliklerin hizmet verdiği alanları biliyor ve bu yetenekleri doğrultusunda onların da işlerini kolaylaştırmayı hedefliyor.

Şimdi tüm bunlardan bağımsız olarak bir konuyu açıklığa kavuşturmak gerekir. Bir yelkenci olarak şunu söyleyebilirim ki iyi ki Sahil Güvenlik Komutanlığı var.

Türk Karasuları içerisinde yelken ile seyir yapmadığım tek Gazipaşa -Silifke arası kaldı. Tayo Mar ile Kalamış' tan başlayarak Gökova'ya kadar tüm kıyılarımızı gezdim. Kuzey Ege de Saros körfezi dahil Gökçeada , Semadirek, Limnos , Midilli'nin tamını denizden dolaştım. Yine Türk -Yunan deniz sınırı üzerinde Samos, Leros, gibi adalarda kaldım ya da seyir yaptım. Tüm sınırdaki adalara uğramasam dahi çok yakınlarından geçtim.

Seyir yaptığım bir çok alan tamamen ıssız kıyılardan oluşmakta idi. Bu bölgelerde gördüğüm tek tekne hep Sahil Güvenlik Komutanlığı'nın botları oldu. Çok uzakta dahi olsa kaldırdığı dalga ve verevine Turuncu çizgisi ile bu tekneler bana deniz de güven ve cesaret verdi.

Küçük bir yelkenli ile 3000 deniz mili yol yaptıktan sonra şunu söyleyebilirim ki denizde can güvenliği söz konusu olduğunda sahil Güvenlik Komutanlığı vazgeçilmezdir.

Üç yıl boyunca bu konuda çalıştığımdan deniz kazalarının çok büyük bir bölümünün bilgisizlikten , ve bu bilgisizliğin verdiği inanılmaz cahil cesaretinden kaynaklandığını rahatlıkla söyleyebilirim.

Gelir konusuna gelince. Dönem dönem yapıya katkı verenlerin çoğu yelkencidir bu arada. İlk toplantıda birbirimize şöyle takılmıştık.

Rüzgar ile bir yerden bir yere gitmeye çalışan, elektriğini , güneş panelinden , tatlı suyunu deniz suyundan elde edebilen, balık tutabilen yani bir çok majör gider kalemine hiç para harcamayan yelkencilere ki içlerinde biz de varız, ne satılabilir ki ? :)

O yüzden bu yapının müşterileri bizim gibi denizciler değil, Büyük sigorta ve bunlara hizmet veren  asistan firmaları.

BU arada bir konuda daha bilgi vermek isterim. Bu yazdığım bir fikir değil. Öncelikle sigorta firmalarının kabul edebileceği bir " ürün " oluşturuldu. Sonra bu " ürün " ün fiyatı belirlendi, pazarlıkları yapıldı.

Hali hazırda da sigortacılığın çeşitli alanlarında faaliyet gösteren önemli bir ağ  firması ile ürünün tek elden satışı için prensip anlaşması yapıldı. Zaten ben de konu başlığını bu anlaşmanın yapıldığı günün akşamı açtım.

Sonuçta üç yıl önce GEKo Zello da Can Hoca ile Tümay'ın bir emeklilik hayali olarak düşündükleri basit bir servis şirketi hayali , an itibarı ile büyük ve tecrübeli sigorta şirketleri tarafından kabul gören bir "ürün " haline geldi.

Üstelik bu " ürün " çoğunu yakından tanıdığınız , kendi konularında son derece profesyonel, amatör denizcileri tarafından oluşturuldu.

O yüzden de gelirinin önemli bir kısmı, amatör denizcilik için harcanacak. Servet reisin verdiği örnekten gidersek, belki de ileride Daksar 'ın ikinci bir nokta açması için destek sağlayacak. Kim bilir. ?

Bundan sonra da önümüzde zor işler var ve çok çalışmak gerekecek. Ancak bana göre işin zor kısmı bitti.

Bu vesile ile süreç içerisinde katkı sağlayan tüm denizci dostlara teşekkür ederim.

Özellikle eleştirileriniz benim için çok büyük önem taşıyor. Fikir bildiren herkese de ayrıca teşekkür ediyorum.

Lütfen devam ediniz . Yaptığınız eleştiriler sayesinde daha doğru bir yapı oluşturma şansını yakalamış oluyorum.

BU eleştiriler belki de bir gün bir can veya mal kaybını önleyebilir çünkü.







 

"Rüzgar ile gitmeye çalışan


  • IP logged

e

ersinboke@icrs.com.tr

Efendim şimdi mevcut asistan hizmetler ile bizim hazırladığımız ürün arasındaki temel farkı biraz anlatalım.

Poliçelere baktığınızda asistan hizmetler ile ilgili birçok kalemde sınırsız ibaresi görürsünüz. Ancak bunların alt açıklamaları çok önemli.

Şimdi söz konusu poliçeler karasal asistan hizmetlerden devşirme. Yani tanımlamalar hep kaza durumuna göre yapılmış.

Sonuçta karasal asistan hizmetler " kaza " üzerine kurulu. Öncelikle belirtelim burada bir kasıt aramadan yorumlar yapmak gerekiyor.

Oysa denizde kaza yok "çatışma " var.  Kaza olarak düşünülecek durumlar ise genelde marinalarda ayrılırken ya da yanaşırken söz konusu olabiliyor.

Oysa karasal bir asistan hizmet ile  denizde yapılacak bir asistan hizmet arasındaki yaklaşım farkı şu olmalı.

Karada " kaza " odaklanılırken , denizde "arıza " ya odaklanmak gerekiyor.  Oysa mevcut poliçelerde arıza durumunda verilecek neredeyse tek bir asistan hizmet yok. Kazalarda ise sınırsız olarak tanımlanan hizmetlerin hepsinde ise bir kısıtlama var.

Son derece basit bir işlemde dahi bakınız açıklama standart bir poliçede şu şekilde.

7.   Yakın bir aile mensubunun ölümü sonrası meydana gelen seyahat masrafları

Sigortalı, yakın bir aile mensubunun (eşi, çocukları, kardeşleri, ebeveyni) Daimi İkamet Yeri’nde ölümü nedeniyle seyahatini yarıda kesmek zorunda kaldığında, Şirket, Sigortalı’nın Daimi İkametgahına dönüşünü organize edecektir. Vefat ile ilgili yetkili mercilerden alınmış evrakların  ibraz edilmesi gereklidir.

Bu menfaat, sadece, Lehdar’ın orjinal seyahati için önceden ayarlamış olduğu dönüş amacıyla kullanacağı taşıma aracını kullanamadığında mümkündür.


Son paragrafa dikkatinizi çekerim.

Poliçelerdeki bir çok konu yoruma açık. Sigorta ya da asistan firma isterse bunları çok farklı yorumlayabilir.

Peki bizim hazırladığımız ürünün özelliği nedir ?

Bir kere muğlak ifadeler yok. Ne şekilde hizmet verileceği açık ve net. Hem "çatışma " durumuna hem de arıza durumuna odaklı.  Tamamı denizde gerçekten gereksinim duyduğunuz hizmetlerden oluşuyor.

Gerçekleştirilemeyecek hiç bir hizmet için bir taahhüt söz konusu değil.

Peki nedir bunlar ?

Geliyor efendim.. Yakında.






  • IP logged
« Son Düzenleme: 16 Ekim 2018, 16:46:25 Gönderen: Ersin Böke »

e

ersinboke@icrs.com.tr

Ben genelde yazdıklarım ne kadar okunmuş pek bakmam. Ancak bu konuya özellikle bakıyorum. Çünkü sigorta poliçeleri ile ilgili bir konu önemli ancak çok sıkıcı bir konu. An itibarı ile 1000 okumayı geçmiş. Sıkıcı bir konu olduğundan çok tekrarlı olduğunu sanmıyorum.  Demek bu konuda yazdıklarım önemseniyor. Teşekkür ederim.
  • IP logged

  • *
  • İleti: 117
Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#25: 05 Kasım 2018, 14:18:58
Son dönemlerde aldığım en güzel haber bu. Emeği geçen herkese teşekkürler. Umuyorum gecikmeksizin faaliyete geçer. Kimse yapmazsa ben yapacağım diyordum, gerek kalmadı..  Bazı sorularım ve önerilerim olacak.

Bu tür forumlarda genellikle hemen her sorunda kendi kendine baş etme kabiliyeti yüksek olan "ustalar" olduğundan geri kalan büyük çoğunluğun ihtiyaçları gümbürtüye gidiyordu. O denli büyğk bir ihtiyacı kaşrılıyacak ki bu yapı. Şahsi tavsiyem aynı anda aklınıza gelen her tür hizmeti vermeye kalkmayın. Basit bir pAreto analiziyle en yükske olasılığı olan sorunlar ile en büyük sorun çıkaracak aksaklıklar öncelikli olmalı. "Yok biz hepsini aynı anda sğalayacağzı" diyorsanız canımıza minnet tabii.

Öncelikle kurguladığınız yapı çok doğru. Yani gereken yatırmı sizin yapmanız değil, zaten bunu yerel olarak sunan sağlayıcılar ile ihtiyaç sahiplerini bir araya geitirp, organziasyonu ve gerekirse aradaki ödeme altyapısını yönetmek.

İhtiyaçları kategorize edersek;

Acil Yardım

*Motor çalışmıyor
*Demirimi/zincirimi kabettim
*Pervanem düştü
*Su alıyorum vs vs

Sürükleniyorum acil gel kurtar

Acil Olmayan Yerinde Tamir
* xyz koyundayım aküler gitti,
* demirliyim ama motor çalışmıyor
* koydayım tuvalet patladı boka battık yetiş
* vs

Diğer Seyir ve Güvenlik Hizmetleri
* Bahsettiğin çıkış varış arası sadece cıktım / vardım bilgilendirmesi, aksi olursa yardım yollama,
* Transfer hizmeti
* Seyirlik / günlük/ haftalık gemici desteği
* Havadurumu ve rota desteği
vs

Üstüne bir de sağlayıcı ile ihtiyaç sahibi arasındaki ödeme / tahsilat altyapısınaı da siz sağlarsanız, he riki araf açısındna da muhatabı bilme, tahsilat garantisi, doğru hizmet garantisi de dört dörtlük sağlanmış olur.

Ağırlıklı olarak müşteriniz sigorta şirketleri olacaktır elbette ama direk hizmet alabilmek de mümkün olmalı.

Diğer alakart hizmet alabilirim. "Teknem şu, yerim bu, akü yollayın". "Motor gitti, şu koydayım çekici istiyorum.".
Yahut ihitiyacım olsun olmasın belli içeriklerdeki paketlerden birine aylık aidatla üyelik mümkün olmalı.

* Yıllık 1 kurtarma,
* 3 kez tamirci yollama (Tamir ve parça ücretleri ayrı hesaplanmak kaydıyla)
* 2 transfer hizmeti

aylık 50 TL gibi..  Paket genişer daralır, fiyat dğeişri onlar ayrı konualr ama bir üyelik modlei mutlaka olmalı.

Mutlaka bir aplikasyon öneriyorum.
Çağrı merkezini sizin kurmanıza gerek yok, eğitimini sizin verecğiniz kişilerin çalışmasını sağlayabilrsiniz.
Mehmet Atay'dan mutlaka almışsınızdır fikir. Almadıysanız mutlaka alın.
Çağrı merkezi yönetimi konusunda çok sağlam bir ekibim var, eğer ihtiyaç olursa her zaman destek/fikir/çözüm önerisi getirebilirler size.

Bir an önce bitirin, seneye ensemiz kalın çıkalım sulara..

Tekrar tebrikler, başarılar..
  • IP logged

  • *
  • İleti: 1049
Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#26: 05 Kasım 2018, 14:59:24
Mehmet Atay'dan mutlaka almışsınızdır fikir. Almadıysanız mutlaka alın.
İltifat etmişsin. Sağol.

Ersin işini bilir. Konuştuk konuyu.
Bayağı bedava fikir aldı.
Bakalım ya bedava hizmet verecek bana ya da bir yemek ısmarlayacak... bekliyoruz 0/_/
  • IP logged
SARIYAZ  Turgut / Marmaris

e

ersinboke@icrs.com.tr

Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#27: 05 Kasım 2018, 17:45:18
İlkay reis,

Öncelikle yorumlarınız için teşekkürler. Tam da dediğiniz gibi çalışıyoruz. İşe yarar , sade ancak gerçek bir asistan hizmeti olsun diye çalışıyoruz.

Matay ile ilgili ise heni argoda bir deyim vardır ya " aklını alırım senin " diye .. Matayın durumu bu :)
  • IP logged

  • *
  • İleti: 117
Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#28: 19 Mayıs 2019, 13:07:13
Bu konuda bir gelişme oldu mu?
Ersin Böke de burada olmadığı için ses seda yok gibi..

  • IP logged

  • *
  • İleti: 1631
Ynt: Deniz Yardım ve Destek Hizmetleri A.Ş.
#29: 23 Mayıs 2019, 10:26:58
Ersin reis ile konuştuk. 3 sigorta firmasının poliçeyi kabul ettiğini ve fiyat pazarlıklarının yakında tamamlanacağını söyledi.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • IP logged

 
Yukarı git